بارانباران، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
مامان محبوبهمامان محبوبه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
بابا محمدبابا محمد، تا این لحظه: 36 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

دخترم باران

عکسایی که مامان عاشقشه

1394/9/4 15:58
نویسنده : مامان محبوبه
175 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوبم من عاشق این عکساتم بهشون حس خاصی دارم وقتی شیر خوردنت با شیشه niniweblog.comیا لبخندای یهویی تورو میبینم niniweblog.comمخصوصا الان که بزرگ شدی و عکساتو مرور میکنم بیشتر و بیشتر شکر خدا رو میکنم به خاطر بودنه توniniweblog.com

فرشته ی معصوم من اخه جقد تو ماهیniniweblog.com

 

 

دانشمند من اخه به جی فک میکنی اینجا 40 روزت بود نفس منniniweblog.com

 

 

اینجاهم از اون موقعا بود که به خاطر دل درد همش داشتی گریه میکردی و اینجوری اروم میشدیقربون جشمای درشتتniniweblog.com

 

پسندها (2)

نظرات (0)